A Review Of بیماری زونا چه مدت طول میکشد

Wiki Article

نگاه به بیماران پارانویا، انگلیسی، انتشارات شیکاگو ۱۹۹۸، دکتر حمید رضا تهرانی

ابتلا به بیماری‌هایی که باعث تضعیف سیستم ایمنی می‌شوند، مثل سرطان و ایدز

فرویدیسم، اشاراتی به ادبیات و عرفان، امیرحسین آریان پور، ص ۲۸۴

احتمال اینکه افراد مبتلا به این اختلال زودتر از افراد بدون اختلال شخصیت دست از کار بکشند، بیشتر است.

۱۰:۰۰ منو فوتر

هرچند تحقیقات بیشتری نیاز است تا متوجه شویم چرا این عوامل احتمال ابتلا به این اختلال را بیشتر می کنند و چگونه استرس و تروما در ایجاد آن نقش دارد.

در صورت تمایل می توانید از مشاوره آنلاین متخصصین دکتر بهشتیان استفاده فرمایید. برای اطلاعات بیشتر بیانیه‌ی رفع مسؤولیت دکتر بهشتیان را بخوانید.

در صورت ایجاد نورالژی پس از هورمونی، گزینه‌های درمانی مختلفی وجود دارند، از جمله کرم‌های موضعی مانند کپسایسین، لیدوکائین، داروهای ضد انعقادی مانند، گاباپنتین (نورونتین)، پرگابالین، داروهای ضد افسردگی و تزریق گلوکوکورتیکوئید داخل رحمی، ممکن است برای بیمارانی که به داروهای معمولی و اقدامات درمانی پاسخ نمی‌دهند، مفید باشند.

استفاده از کمپرس خنک و مرطوب روی تاول‌ها برای تسکین خارش و درد

در فرهنگ عامه امروز، پارانویا اشکال و روش‌های مختلفی برای ابراز خود پیدا کرده‌است از جمله:[۱۳]

حدود ۱ تا ۴ درصد از مردم به دلیل مشکلاتی که برایشان پیش می‌آید، باید وقت خود را چگونگی بیماری زونا در بیمارستان بگذرانند.

۱۰ علامت اختلال شخصیت پارانوئید + علل ابتلا و روش های درمان اختلالات و بیماری های روانسلامت روان ۱۰ علامت اختلال شخصیت پارانوئید + علل ابتلا و روش های درمان

سپس متخصص سلامت روان یک ارزیابی جامع انجام خواهد داد. او ممکن است از فرد در مورد دوران کودکی، مدرسه، زندگی کاری و روابطش بپرسد.

اگرچه این مسئله غیر معمول است زیرا معمولاً زونا در سال‌های پس از زایمان ظاهر می‌شود، اما می‌تواند اتفاق در این دوره نیز اتفاق بیفتد. اگر فقط زونا ایجاد شود، کودک در امان خواهد بود.

Report this wiki page